Etiket arşivi: kart aidat ücreti

Denizbank Kredi Kartı Aidatı İadesi (Geri Alma)

Arkadaşlar denizbank kredi kartı şikayeti linkteki yazımda denizbankta olan bonus kredi kartımdan alınan kart aidat ücreti iadesini vermediklerinden bahsetmiştim. Bankada yetkili bir arkadaşla görüştüm kredi kartınızda uzun dönemde taksit varsa aidat ücretini zor iade edeceklerini eğer paranız varsa tüm taksitlerinizi yani kredi kartının tüm borcunu kapatın. Kredi kartını kapatmak istiyorum deyin müşteri hizmetleri yardımcı olur dedi. Ertesi gün kredi kartımın tüm borcunu kapattım ve müşteri hizmetlerini aradım ne olsa beğenirsiniz daha önceden 1 genel müdürlük 3 kere müşteri hizmetlerini aramama rağmen iade etmedikleri kart aidat ücretini borcu kapattığımda ve kredi kartını kapatmak istiyorum dediğimde direk iade ettiler.. :)

Yani kredi kartında borcunuz (taksitiniz) varken kart aidat ücretini isterseniz vermeme ihtimalleri yükseliyor. Borçları kapatıp kredi kartımı kapatacağım diye söylediğiniz hemen iade ediyorlar.. Aklınızda bulunsun.. :)

Incoming search terms:

  • 5NCJ
  • IEPR

Denizbank Kredi Kartı Şikayeti

Başımdan geçen olaydan kısaca bahsedeyim çalıştığım firma denizbankla maaş konusunda anlaştığında denizbank firmamızın kapısının önüne bir eleman gönderdi. Eleman güvenliklerle beraber oturup çay içiyor filan. Tahmin edeceğiniz üzere bu eleman bizi kredi kartı almak için ayartmaya gönderildi :)
Gelen eleman siz maaş müşterimizsiniz kesinlikle kredi kartı aidatı yok olursa beni bulabilirsiniz filan neyse kredi kartlarını aldık. Geçen ay bir baktım ki 87 TLcik. Kredi kartı aidat ücreti yansıtılmış hesabıma tabiki tuttum müşteri hizmetlerini aradım bir şey yapamıyoruz biz beyfendi ama iptal talebi oluşturabiliriz dediler.. Neyse oluşturduk 3 gün içinde dönüş yaptılar karar olumsuz. 2. talep olumsuz, 3. talep olumsuz.. Bugün genel müdürlüğü aradım 4. kez iade talebi oluşturdum cevabı dört gözle bekliyorum.
Büyük ihtimal bu da olumsuz sonuçlanacak ve tüketici hakem heyetine gidicem ordanda olumsuz sonuç alırsam bana kredi kartı veren kızı bulup ondan tahsil etmeyi düşünüyorum kart aidat ücretin. :) İşin şakası bir yana..

Denizbank ve kredi kartlarından kesinlikle uzak durmanızı tavsiye ediyorum verdikleri sözde durmayan maaş müşterisine bile kart aidat ücreti yansıtan ve geri iadesini yapmayan bir banka..